Werkwijze

Of u uw auto brengt voor onderhoud, een reparatie of een APK-keuring: in alle gevallen staat voorop dat u achteraf tevreden bent. Wij houden van een heldere communicatie, en: afspraak is afspraak. Hierin zijn wij onderscheidend.

Wanneer u uw auto voor de eerste keer bij ons brengt lopen wij de auto uitgebreid na. Dit geeft ons een completer beeld van de staat van de auto, mede hierdoor kunnen wij u van goed en eerlijk advies voorzien. Geen klant is gelijk: waar ‘de één’ minder of niet geïnteresseerd in ‘de technische kant’ van zijn of haar auto, is ‘de ander’ dat misschien wel. Wanneer u het wenst kunnen wij altijd foto’s van reparaties maken, of u de oude onderdelen laten zien. Wanneer wij tijdens werkzaamheden onverwachtse dingen tegenkomen, nemen wij altijd contact met u op om te overleggen.

Wij proberen niet persé de goedkoopste garage te zijn, of te stunten met bijvoorbeeld APK-prijzen. Wij investeren liever in duurzame klantenrelaties, zodat u met een gerust hart uw auto bij ons achterlaat!

Omdat er niet altijd iemand aanwezig is, werken wij uitsluitend op afspraak (dit betreft ook het brengen en halen van uw auto). Wij verzoeken u om bij het ophalen van uw auto de betaling per pin te voldoen, het is niet mogelijk om contant te betalen.